पाल्पाकी १७ बर्षिय युवतीको भाइवरमा सेक्स भिडियो लिक.उत्तेजित पारामा बोयफ्रेनलाइ के के भन्दै आफुलाई सम्हाल्न सकेकी छैनिन यी युवती

6:30 AM

भिडियो सहित हेर्नुहोस !
Advertisement
चिकारु मामा यसलाई पनि स्विकार गरिदिनु हुन्छ भन्ने आशा लिएको छु । यो मेरो यौनको पहिलो सक्षत्कार हो । त्यस ताका म १८ बर्षको थिए, कलेज पढन पहाडबाट मधेश झरेको, हट्टाकट्टा जवान थिए, डेरा बस्न थाले पल्लो कोठामा पनि म सँगै पढने साथी र उनको मुमा र बहिनी बस्थे । चिन्जान पछी अलिक घनिश्टता बढन थाल्यो । बुबा काठमाडौं तिर जागिरे थिए । त्यसले गर्दा कहिले काही चाडपर्वमा आउनु हुन्थियो ।
यसरी नै साथीको परिवार सँग हिमचिम बढनु थाल्यो । यसरी नै दिन बित्न थाल्यो । एक दिन अचानक साथीको बाबाले उनलाई काठमाडौं बोलाउनु भयो उनको बाबाले काठमाडौंमा हाकिमलाई भनेर जागिर मिलाउनु भएछ । त्यसैले पढदै जागिर खान, उ आमा बहिनीलाई छाडेर काठमाडौं तिर लाग्यो । अब बिहान बेलुकी पढने साथी पनि छुट्यो, मलाई एक्लोपन महसुस भयो । उनको बहिनी अनु पनि कक्षा ८ मा पढथिन । त्यसैले बिहान् बेलुकी नजानेको कुरा सिकाउने जिम्मा मेरो काधमा आयो । म कसरी नकर्न सक्थे । अनु एक त स्कुले र उनको आमासँग दोकान भएकोले प्राय बिहान बेलुकी मात्रा भेट हुन्थियो । अनु पनि बिहान बेलुका सिकाइ दिनु भन्दै मेरो कोठामा आउथिन । म न जानेको कुराहरु सिकाइ दिन्थिए । अनी कहिले काही जिस्काइ दिन्थे । शायद पहिला किन मेरो नजर पुगेन ? शायद मेरो गिद्दे दृष्टिल नपरेको हुन सक्छ । उनी पनि तरुनी भै सकेकी थिइन । कालो वर्णकी, मोती झै दात मिलेको, काटेको कपाल हाँस्दा खल्टो पर्ने गाला, पुष्ट छाती उमेरको अनुपातमा अलिक ठुला थिए उनका अनार दानाहरु …. अब मेरो मनले उनलाई कु बिचारले हेर्न थाले छ । हरपल उनको प्रतिक्षा हुन थाल्यो मेरो मनमा छटपट्टी बढन थाल्यो । उनी सँग हरपल साथ रहन चाहन्थे । शनीवारको दिन थियो पानी अली अली परी रहेको थियो । त्यो दिन घरमा हामी दुई प्राणी मात्रा थियौ । आन्टी पनि दोकान जानु भएको थियो । एक्लो मौका पाएर म पनि उनको कोठामा पुगे तर उनी त्यहा थिइन । अनी न भेटे पछी पिशाब फेर्न सौचालय तिर लागे उनी त बाथरुममा पो नुहाउदै गीत गुनगुनाउदै रहिछिन । सौचालय र बाथरुम को एउटै भित्ता भएकोले गर्दा दुलोदालीबाट नुहएको देखिन्छ कि भनेर दुलो खोज्न थाले दुलो कही थिएन । सौचालयबाट निस्केर ढोकामा छ की दुलो भनेर खोज्न थाले एउटा भेटाए ।
भिडियो सहित हेर्नुहोस !
Advertisement

Newer Post Older Post
News

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Flickr Images